Ana Sayfa » Kıbrıs » Elektrik zammı sosyal medyayı salladı

Elektrik zammı sosyal medyayı salladı

Elektrik fiyatlarından şikayetçi olan vatandaş bunun üstüne gelen zamla çılgına döndü. Tepkisini sosyal medya üzerinden paylaşırken HaberKKTC sayfaları da yorum yağmuruna tutuldu.

 
 
Elektrik zammı sosyal medyayı salladı


Elektrik tarifelerine kW/s kullanimina gore yuzde 18 ile 29 oraninda artş yapildi.

Mevcut Elektrik fiyatlarından da şikayetçi olan vatandaş bu sıkıntısının üstüne gelen zamla çılgına döndü.

Tepkisini sosyal medya üzerinden paylaşırken HaberKKTC sayfaları da yorum yağmuruna tutuldu.

Sosyal medya üzerinden pahalılaşan elektrik sonrası kışın soğuk günlerinde klima yerine soba kurup tezek yakmayı düşünenden profil fotoğrafını "gaz lambası" yapana kadar bir çok tepki yazısı ve fotoğraf paylaşıldı.

İşte HaberKKTC sayfalarına gelen tepki mesajlarından bazıları.

tezek yakalım zaten etrafı b.k götürüyor. iyi ısıtır
ayıp ayıp - 2013-11-12 16:42:47

sectiniz ha iyi ettiniz. 1,200 tl maas alan biri neyi odeyecek. neyimizi satalim? hade bara.


vatandas - 2013-11-12 15:13:03
ayıp be ayıp ,Kıb - tek i yeyenler. zengin oldu gezip tozarlar, cezasını da 3 kuruşa çalışan halka çektirirler..........iyi uyukular kıbrıs


naim gülsoy - 2013-11-12 13:57:06
özel sektörde çalışan bir adamın eline geçen maaş 1200 tl. akar yakıta zam tüpe zam elektriğe zam zam zam zam bu insanlar yaşamasın mı? ayıptır günahtır ubp'den ne farkınız kaldı soruyorum


özel sektör - 2013-11-12 13:10:44
artık generatörle elektrik kullanmanın zamanı geldi.Sizinde sonunuz ubp den farklı olmaycak


hakan - 2013-11-12 12:45:36
UMUDUNU KESME YURDUNDAN...HEPSİNİ ÖDEYCEYİK...AZ BİLE YAPTILAR BİZE..GİDELİM STROVOLOSTA BİRCİĞEZ EV BAKALIM


YOLDAŞ - 2013-11-12 12:28:31
heşahelerle G İ D E C E K S İ N İ Z . ey efendiler.


vatandaş - 2013-11-12 12:23:31
Papatya falı gibi , ubp,ctp,ubp,ctp ... Yokmu aklı başında birisi bu ülkeyi kurtaracak..


bezgin vatandaş - 2013-11-12 12:02:45
kurumun yaşayabilmesi için öncelikle çalışanların maaş dışındaki haklarının kaldırılması gerekir.


h.Güner - 2013-11-12 11:49:37
yazıklar olsun size...


yazık - 2013-11-12 11:42:56
kurum çalışanlarının ne kadar maaş aldığını bilen varmı?


h. Güner - 2013-11-12 11:39:44
HÜKÜMET EDEN BU EFENDİLER HANİ ZAMMA KARŞI İDİ.muhalefette bol keseden konuşak BEKARA EŞ BOŞAMAYA BENZER.boyunduruk altına girince çaresizlikden o sözler unutulur.HERNEDENSE.ve yükleyin zammı halkın boynuna.tabi çalışana zam yok.asgari ücretliye zam yok.bu hükümet de para babalarının komutu altına girdi .işte UBP=CTP NE

FARK ETTİ. YAŞAMIMIZDA .saygılar.



VATANDAŞ - 2013-11-12 11:13:40
BUNLARDA BULDU GOLAYI AMA BU HALK FARKINDAYSANIZ ARTIK GONNARA YEMEZ GEÇEN DEFADAN AKILLANMADIYSANIZ GENE GİDERSİNİZ EYYY CTP


MEHMET EMİN - 2013-11-12 10:56:22
YUUUUH BE ANAMIZI AĞLATTINIZ NASIL YAŞAYACAĞIZ BU ÜLKEDE BE YETEEEEER GELDİKLERİ GİBİ GİDECEKLER ESAS OLAN HALKTIR HÜKÜMETLER HALKIN REFAHI İÇİN OLMALIDIR YOKSA GİTMEYE MAHKUMDURLAR


ARİF MUTLU - 2013-11-12 10:51:33
HALK BUNLARI GETİRDİĞİ GİBİ GÖTÜRMEYİ DE BİLECEKTİK İNŞALLAH NEFES ALAMAZ DURUMA GELDİK YAZIKLAR OLSUN ELEKTİRİK KURUMUNDA Kİ MAAŞLARI HALK BİLSE 30 YILLIK MEMURUN 1.5 KATI MAAŞ ALIYORLAR HİÇ BİR TASARRUF YOK BATMIŞ BİR KURUMU HALKIN PARASIYLA KURTARACAKLAR YAZIKLAR OLSUN


VATANDAŞ - 2013-11-12 10:47:30
YAZIKLAR OLSUN BUNLARINDA ZAMDAN BAŞKA BİRŞEY YAPTIĞI YOK MAAŞ ARTIŞI YOK ZAM ZAM ZAM VAR


memur - 2013-11-12 10:45:11
HAYAT STANDARTIMIZ YÜKSELİYOOOR ŞİKAYET YOK ŞİKAYET YOK


KIBRISLI TÜRK - 2013-11-12 10:43:57
yıne care uretıleceğine kolay secıldı halk samar oglanı yapıldı. kardesım elektrık fıatına etkı eden faktorler nelerdır onları bul tasarruflu davran malıyetler dussun .zam kafası calısmayan ınsanların kolay yoludur kafa varsa yorun ucuzlatacak care bulun .
erbay eren - 2013-11-12 10:41:23GUZEL :)))