Ana Sayfa » Kıbrıs » Erman Hoca'ya Arif hoca'lı cevap!

Erman Hoca'ya Arif hoca'lı cevap!

Spor yazarı Erman Toroğlu'na tepki yağdı. Bayrak krizi nedeni ile Kıbrıs Türk halkı hakkında sarf ettiği sözleri kabul etmeyen vatandaşlar haber sitemizi yorum yağmuruna tuttu.

 
 
Erman Hoca'ya Arif hoca'lı cevap!

Spor yarumcusu Erman Toroğlu'na tepki yağdı. Bayrak krizi nedeni ile Kıbrıs Türk halkı hakkında sarf ettiği sözleri kabul etmeyen vatandaşlar haber sitemizi yorum yağmuruna tuttu. 

İşte yorumlardan bazıları...


Biz kıbrıslıları esas siz istemezsiniz.sizida DÜNYA.sizi ne ermeniler,ne yunanlılar,ne rumlar,ne israilliler,ne ruslar,ne suriyeliler,ne almanlar,ne kürtler neda ingilizler ister.ne deyim artık.şimdi söyleyin neçin sizi istemezler bu milletler.ayak bastığınız her ülke sizden illahlah çeker.ACAB NEÇİN.HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ BİRAZ.....


kim kimi istemez - 2012-10-25 09:15:52YA ne olur kaale bile almayınız Erman gibiler ancak kendi soylarından (Kabzımaldır ya) Salatalıktan anlarlar Kıbrısı veya bayra*ı laf olsun beri gelsin reyting alsın diye konu yapıyor boş verin .... Kervan yürür siz ona bakınız


Londradan Sadi - 2012-10-25 09:13:59
Kıbrıslı TÜRKLERin Türklüğünü tartışmak kimseye düşmez...Bu halk yıllarca zulum gördü,katledildi,kesildi,ezildi.Ama özünden dönmedi...


Kızgın VATANDAŞ - 2012-10-25 08:16:31
Son yıllarda malesef KKTC yavru vatan olmaktan ziyade masada kullanılan bir müzakere aracına dönüştürülmüştür.Bu sebeplede kamuoyu baskısını azaltmak için Kıbrıslı Türklerin Türklüğü kasıtlı biçimde ağza dolanmaktadır.Okadar Türklüğünden övünenleri 29 ekimde ellerinde bayraklarla görebilecekmiyiz Taksimde,tandoğanda bakalım.Ağzı olan boş boş konuşmasın...


Kızgın VATANDAŞ - 2012-10-25 08:13:58
MEHMET EMIN efendı emın olmadıgın konularda bence yorum yapma.Türkiyeye dönüş yapan 45.000 tcli oradaki maaşların ve hayat şartlarının daha iyiye gitmesinden dolayı adadan ayrılmıştır.Biraz okusaydın istanbuldaki dönüşüm projesini ve iş olanaklarını bilirdin.Maelesef TC medyasıda siyasi sebeplerle kıbrıs Türkünü işine geldiğinde kötülemekte böyle cahillerde ağzına geleni söylemekte...


Kızgın VATANDAŞ - 2012-10-25 08:10:55
Sevgili Erman Toroglu bayrağı nekadar sevdiğimizi görmek istersen Kıbrıs tarihine, seni nekadar sevdiğimizi görmek istersen kendine bak. Unutmaki sevgi karsilikli alış veriş aktivitesidir!


Kıbrıslı - 2012-10-25 07:39:31
Sevgili Erman bey sizi bir sonraki sefere Kıbrıs'ı ve Kibrisliyi iyi taniyarak ve tarihcelerini iyi öğrenerek konusmaya davet ediyorum. Konu bayrak sevgisi ve milliyetçilik olduğu zaman yüzünüzü bir aynaya çevirin %60 Atatürk ve bayrak düşmanı, firsat olsa laikligi kaldıracak bir çehre görun. Bayrak sevgisi onu maçta sallayarak masaya örtü yaparak olmaz. Kıbrıs tarihini araştırın ve ders alın.


Kıbrıslı Türk - 2012-10-25 07:27:17
Kimse Kıbrıs'lı Türk'lerin TÜRK'LÜĞÜNÜ VE BAYRAK SEVGİSİNİ SORGULAYAMAZ.Sen Bayrağın için ne yaptın Sayın Erman Toroğlu...


SGA - 2012-10-25 01:31:54
Yıl 1950'ler Kıbrıs'a Türkiye'den yanılmıyorsam dışileri bakanıyla birlikte bir heyet geliyor.Kıbrıs İngiliz sömürgesinde ve Türk Bayrağı bulundurmak yasak. Babam,bir gece önce kumaş satan dükkanları açtırıp toplarla kırmızı ve beyaz kumaş alıyor ve Lefkoşa'daki terzilere dağıtıp ayyıldızlı TÜRK BAYRAKLARI diktiriyor.Heyeti karşılamaya bayraklarla gidip bir de kurban kesiyor.Sonuç hapis olsada...


SGA - 2012-10-25 01:29:32
Evet insan olanları sever Kıbrıs halkı sedat efendi senin gibileri değil beğenmezsen cek git


Kıbrıslı - 2012-10-24 23:29:14

Arif Hoca ATV ekranlarında söylemişti sn. Toroglu Ha Sı.....tir. Bize türklüğü öğretme. sen soyunu araştır. Biz Kıbrıslılar sapına kadar TÜRKÜZ: ferıdun kemal - 2012-10-24 19:53:15Bizim eğer türklügumuzu sorgularsaniz veya buna benzer bir imada bulunursaniz biz sizin türklügunuzu sorgulariz. inanin biz cogunuzdan daha türk daha türk miliyetcisi ve muslumaniz


Bulent emmi - 2012-10-24 19:05:21
NE ERMAN GARAGÖZÜ GİBİLERİ NEDA SENİN GİBİLERİ MEHMET EMİN.İSTEMEYİK..BİZ BURDA ADAM OLANLARI İSTERİK.DİN DİL IRK AYIRT ETMEKSİZİN.SİZİN GİBİ IRKCI.DÜŞMAN DÜŞÜNCELİ KİMSELERİ İSTEMEYİK.BENİM TCLİ.KÜRT,RUM,İNGİLİZ ARKADAŞLARIM VAR.HEPSİDA BENİM GÖZÜMDE AYNI.İNSANLIĞI ÖĞREN SONRA YORUM YAPMAYI ÖĞREN.


kıbrıslı fikri - 2012-10-24 17:26:27

mehmet emin , emin ol o göç eden 45.000 insanın burdaki basiretsiz hükümetin yanlış politikaları yüzünden göç etdiğini hatda pek çık Kıbrıs'lının da göç etmekde olduğnu söylemek isderdim ama atdığın yorumdan anladığım kadarıynan pek da basmaz beynin o yüzden sen bildiğin yolda devam et..

Sedat - 2012-10-24 17:17:21
adam bal gibide doğru söylemiş. kimse kusura bakmasın kktc liler türkiye ve türkleri rumlar kadar sevmiyor. çünkü bir rum istediği gibi kktc de kalırken son 1 yıl içinde kktc nin türkiyelilere yönelik başlattığı temizlik operasyonları sonucunda 45000 tc li dönüş yaptı. çok sevildiklerinden değildir herhalde.


mehmet emin - 2012-10-24 16:54:33
KKTC de bayrak kanunu vardır beyler.kktc bayragı asacagınız yerde turkiye bayragı asılması sarttır.yukarıdaki arkadas gıbı camilerde okullarda turkiye bayragı gururla dalgalanıyor gibi martavallar yazılmasın mecburıyetten olsa gerek.....

cuneyt karar - 2012-10-24 16:39:20
Kıbrıs Türk'lerini tanımak isteyenler bir zahmet Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ni gezsinler. Resmi Dairelerde, Camilerde ve Anıtlarda gururla dalglanan TÜRK BAYRAĞI'nı görecekler.Unutulmasın ki bizler Anadolu'dan göç eden Türk'lerin neslinden geliyoruz.29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'mız kutlu olsun.Ata'mızın sözü ile bitireyim.Ne Mutlu Türk'üm Diyene.


Op.Dr.İlkan Ertuğ - 2012-10-24 14:53:11
Erman efendi sizin ülkenizde 29 Ekim törenleri yasakmış öyle duyarık haber kanallarından , bilmem tv görürsanız bizim burada 29 Ekim kutlar şu Türk'lüğnü sorguladığınız KIBRISLI TÜRKLER KORKUSUZCA!!!
Kıbrıslı Türk - 2012-10-24 13:46:24