Ana Sayfa » Kıbrıs » Halk dayağa destek verdi.

Halk dayağa destek verdi.

Hukuk dışı olmasına karşın Mustafa Diker'e hücresinde dayak atan gardiyana halkın tüm kesimlerinden eline sağlık mesajları yağıyor. Haberin yayınlanmasının hemen ardından arka arkaya gelen yorumlar dayağı atana tebrik sözleri ile dolu.

 
 
Halk dayağa destek verdi.
İşte dayak haberine halkın yaptığı yorumlar;

HUKUKEN SUÇ OLMASINA RAĞMEN O GARDİYANIN ELİNE SAĞLIK DİYORUM.DEMEKKİ BU OLAY ONU HEPİMİZDEN FAZLA ÖFKELENDİRMİŞ. ZATEN KARŞISINDA NORMAL BİR KÖPEK BİLE OLSA EMİNİM VURMAZDI O GÖREVLİ.
HASAN - 2012-05-29 13:32:06

bir yumruk da benim için vur.gerçi o anlamaz ama geneda içimiz rahat etsin.daha fena dövülsün hastanelik olsun belki halk geberdir gendini hastahanede.veterinere götürsünler gendini.
sos - 2012-05-29 13:15:06

ellerine sağlık o arkadaşımın.............
HASAN SOLAKAY - 2012-05-29 12:38:43

lütfen dövmeye devam edinn...
vatandaş - 2012-05-29 12:07:41

ALLAH RAZI OLSUN VE BU MERTEBEYE ERİŞTİĞİ İÇİN O ARKADAŞI TEBRİK EDERİM.. BİZİ BİRAZ RAHATLATTI AYRICA HAKKINDA YASAL İŞLEM BAŞLATILMASI DA BU HÜKÜMETİN REZİLLİĞİNİ GÖSTERİR!! ONU TEDAVİ EDEN DOKTORU DA DÖVSÜNLER BİR ARA!!! BEN DOKTOR OLSAM BU ADAM BANA GELSE TEDAVİYE BİR POSTA DA BENDEN DAYAK YER VE ZEHİRLİ İĞNEYLE ONU ÖLDÜRÜRÜM!!! KORUYUN ŞU ASALAĞI BAKALIM NOLACAK!!!
NİHAL - 2012-05-29 11:18:25

hukuk , yasalar insanlar içindir..
vatandas - 2012-05-29 10:49:59

Hukuken suç olsada toplum destekliyor...
lefkoşalı - 2012-05-29 10:33:51

yapanın elleri dert görmesin..
VATANDAŞ - 2012-05-29 09:48:02

Ohhhhhhhhhhhhh içimin yağları eridi hislerime tercüman olan gardiyan arkadaşıma çok teşekkür ederim. Eline Sağlık...
Kıbrıs - 2012-05-29 09:44:21

Beter olsun, kim yapmışsa iyi yapmış, keşke revirde tedavi edilebilecek kadar değil, hastanelik olacak kadar dövselerdi!
Kıbrıslı - 2012-05-29 09:20:41

elleri dert görmesin. devamını bekliyoruz